Veelgestelde vragen over de vakbeursregistratie

Wil je jezelf registreren als bezoeker van de Dibevo-Vakbeurs, maar het lukt niet? Kijk dan eerst of de oplossing van je probleem staat genoemd in onderstaande veelgestelde vragen.

Ik ben lid van Dibevo, maar heb geen registratiecode ontvangen

Als je Dibevo-lid bent, heb je als het goed is in augustus je registratie- of inlogcode ontvangen via e-mail. Is dat niet het geval of kun je de code niet vinden? Stuur dan je bedrijfsnaam, contactpersoon en e-mailadres naar registratie@dibevo.nl

Ik heb een inlogcode ontvangen van een exposant, maar die ben ik kwijt

Controleer eerst of je de mail met de logincode hebt ontvangen door te zoeken naar ‘Dibevo-Vakbeurs’ in je e-mailprogramma. Kun je de juiste mail niet vinden? Stuur dan achtereenvolgens de naam van de exposant van wie je de relatiekaart hebt ontvangen, je bedrijfsnaam, contactpersoon én je e-mailadres naar registratie@dibevo.nl.

Een exposant zegt dat hij mij een relatiekaart heeft toegestuurd, maar die heb ik nooit ontvangen

De kans is groot dat het e-mailadres niet klopt. Stuur je bedrijfsnaam en postcode naar registratie@dibevo.nl en wij kijken of we je kunnen vinden in het registratiesysteem!

Ik heb nieuwe e-tickets ontvangen. Zijn de oude dan ook nog geldig?

Hoe vaak je ook wijzigingen aanbrengt in je registratie: de barcode blijft hetzelfde. Voor je eigen overzicht is het handiger om de meest recente e-tickets mee te nemen naar de beurs. Voor de registratie maakt het niet uit.

Ik kan mijn kaarten niet betalen want ik heb geen iDeal, Bancontact of creditcard

  1. Stuur je bedrijfsnaam, e-mailadres en het aantal personen dat de vakbeurs wil bezoeken naar registratie@dibevo.nl.
  2. Binnen enkele dagen ontvang je een factuur op het opgegeven e-mailadres. Betaal de factuur en stuur vervolgens een betalingsbevestiging naar registratie@dibevo.nl. Het IBAN en BIC-nummer vind je aan de bovenzijde van de factuur.
  3. Zodra je betaling binnen is, ontvang je de e-tickets via e-mail.
  4. LET OP! Met deze methode loopt je registratie flinke vertraging op. We kunnen niet garanderen dat je je e-tickets op deze manier op tijd ontvangt.

Staat je vraag er niet bij, mail ons gerust en wij helpen je graag verder.

Openingstijden

Zondag 8 oktober: 10.00 – 18.00 uur
Maandag 9 oktober: 10.00 – 21.00 uur

Locatie

De Broodfabriek
Volmerlaan 12
2288 GD Rijswijk

Download de routebeschrijving

Detailkaart

Klik op het kaartje voor een vergroting.

Route naar en parkeren bij de Broodfabriek