Klachtenbemiddeling en geschillencommissie

In verreweg de meeste gevallen verloopt het contact met klanten heel plezierig, maar soms is een klant zo ontevreden over een dienst of product, dat je er samen niet meer uitkomt.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Ben je consument en op zoek naar de Geschillencommissie Gezelschapsdierensector? Klik dan hier
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Een klant kan bijvoorbeeld zijn huisdier, na een verblijf in een dierenpension, anders aantreffen dan hij had verwacht. Of een klant is helemaal niet te spreken over een product dat hij in een dierenspeciaalzaak heeft gekocht. Bel of mail ons direct zodat we je advies kunnen geven wat je het beste in zo’n geval kunt doen. Door de juiste stappen te zetten, komt het vaak weer goed. Ons eerstelijnsadvies kost je als lid niets extra's.

De Dibevo Geschillencommissie Gezelschapsdierensector

Toch kan het voorkomen dat de klant ontevreden blijft en dat hij verdere stappen wil zetten. De klant kan dan – tegen betaling – zijn verhaal aanmelden bij de Dibevo Geschillencommissie Gezelschapsdierensector. Beide partijen krijgen de gelegenheid om de eigen kant van het verhaal te vertellen.

De Dibevo Geschillencommissie Gezelschapsdierensector doet een uitspraak bij een conflict tussen jou en je klant. Deze uitspraak is bindend. Het voordeel van de Dibevo Geschillencommissie Gezelschapsdierensector voor jou als ondernemer is dat je niet direct naar de rechter hoeft te stappen. Het bespaart je veel tijd en dus geld én binnen een aantal maanden kun je al een uitspraak verwachten.

Heb je een conflict met een klant? Neem dan direct contact op met Dibevo, zodat we je vanaf stap 1 verder kunnen helpen.