9 februari 2015

Workshop ‘Bezoekers winnen voor je winkel’

Klant in dierenwinkel

Vandaag de dag is het een hels karwei om de consument tot een bezoek aan de winkel te verleiden. Comfortabel shoppen op de bank met laptop of tablet op schoot lijkt een steeds grotere concurrent. Dus hoe sleep je klanten van die bank af en over de drempel van je fysieke winkel?

Soms zie je misschien door de bomen het bos niet meer, maar er zijn (nog steeds) allerlei kansen om klanten naar je winkel te trekken. Het kost misschien wat extra creativiteit of het aanboren van nieuwe werkwijzen. En die inspiratie is precies wat je voor je kiezen krijgt tijdens de workshop ‘Bezoekers winnen voor je winkel’.

De workshop

Tijdens deze 3,5 uur durende workshop leer je het volgende:

  • Waarom de ‘oude’ manier van marketing en klanten trekken niet meer werkt.
  • Hoe je evenementen inzet om klanten te verleiden tot een bezoek aan je winkel.
  • Waar de kansen liggen in lokale marketing om je winkel een bezoekers-boost te geven.
  • Welke nieuwe services en verkoopvormen het voor elkaar krijgen om je klanten vaker over de drempel van je winkel te laten stappen.

Je sluit de workshop af met het maken van een kort actieplan.

Kooplust

Marian BekkersJe cursusleider in deze workshop is Marian Bekkers van Kooplust Retail Inspiratie & Advies. Bekkers schrijft en adviseert over hoe een winkel klanten kan prikkelen om (meer) te kopen. Sinds januari 2014 verzorgt ze ook een gastblog op de website van Dibevo.

Voor wie?

Eigenaren van een dierenspeciaalzaak (max. één deelnemer per onderneming).

Datum en locatie

Woensdag 25 maart in Van der Valk Hotel Houten-Utrecht

Programma

13.00 uur Ontvangst met koffie & thee
13.30 uur Start workshop
17.00 uur Afsluiting

Heeft je winkel een tekort aan bezoekers? Weet je niet hoe je klanten verleidt tot een bezoek? Vraag je jezelf af hoe je evenementen, lokale marketing of nieuwe services op een (meer) succesvolle manier inzet? Mis de workshop ‘Bezoekers winnen voor je winkel’ dan niet en schrijf je direct in.