6 mei 2014

Actief promotieweekend voor Dierbaar-keurmerk

Dibevo promoot het Dierbaar-keurmerk

Afgelopen weekend stond Dibevo met het Dierbaar-keurmerk flink in de schijnwerpers. Op zaterdag 3 mei was Dibevo met het Dierbaar-keurmerk aanwezig op het kennisplein bij de opening van de campagne ‘Bewust Huisdierbezit’ en zondag 4 mei zijn er 7.000 Dierbaar-folders uitgedeeld tijdens Animal Event.

Dibevo met Dierbaar-keurmerk op kennisplein

Bridget Maasland en Piet Hellemans knippen het lint door

Tijdens de aftrap van de campagne ‘Bewust Huisdierbezit’ op zaterdag 3 mei bij Dierenbeschermingscentrum Amersfoort was Dibevo met het Dierbaar-keurmerk aanwezig op het kennisplein. Er waren veel belangstellenden die graag meer wilden weten over Dibevo en het Dierbaar-keurmerk. Dibevo-medewerker Mieke Pape was aanwezig om zowel consument als ondernemer te woord te staan. Mieke Pape: “Je merkt dat het belang van dierenwelzijn speelt onder de mensen, want iedereen wil het beste voor de dieren. Dat dit bekrachtigd wordt met een keurmerk vinden consumenten een goed initiatief.”

Dierbaarfolder in goodiebag

In samenwerking met het Groenhorst College in Barneveld heeft Dibevo 7.000 folders toegevoegd aan goodiebags die aan de bezoekers van het Animal Event werden uitgereikt. Ook was Dibevo-medewerker Mieke Pape aanwezig op het terrein van Animal Event om consumenten te woord te staan. “Het voordeel van een goodiebag is dat consumenten als ze thuis komen rustig de inhoud bekijken en de folders nalezen”, aldus Pape.