17 februari 2016 | Dossier: Ledenvoordeel, Promotie,

Promoot je bedrijf met een gastblog op Huisdierenspecialist.nl

Gastbloggen

Als onze branche het ergens van moet hebben, dan is het kennis en expertise. Met een gastblog op Huisdierenspecialist laat je zien dat je bedrijf de juiste expertise in huis heeft om klanten goed te adviseren. Promoot je bedrijf en ga bloggen!

Schrijf je al regelmatig blogs op je eigen website? Zo’n verhaal plaatsen we met alle plezier door op Huisdierenspecialist. Ofwel: je mag ook bestaande blogs, artikelen of verhalen aan ons voorleggen voor publicatie.

De voordelen op een rij

  • Je krijgt een platform om je expertise te ‘exposeren’ op de consumentenwebsite van Dibevo. Dat wekt extra vertrouwen bij bestaande, maar ook nieuwe klanten.
  • Je krijgt een duidelijke vermelding van je naam, je bedrijfsnaam plus een link naar je website. Die link levert je extra bezoekers op voor je eigen website.
  • Je tekst wordt gratis taalkundig gestroomlijnd, geredigeerd en voorzien van bijpassende afbeeldingen en een pakkende kop/introductie.
  • De link naar je blog wordt gedeeld op de Facebook- en Twitterkanalen van Dibevo (samen ca. 4.500 volgers).

De voorwaarden op een rij

  • Je blog is een artikel of verhaal dat voor een grote groep consumenten interessant is.
  • Je blog bevat geen verwijzingen of links naar specifieke merken en producten, of pagina's op je eigen website.
  • Je blog is zelf geschreven en bevat geen gekopieerde tekstfragmenten van andere websites.
  • Je bent lid van brancheorganisatie Dibevo.
  • Je gaat ermee akkoord dat wij je blog beoordelen op geschiktheid voor publicatie en alle nodige veranderingen doorvoeren om dat te bewerkstelligen.

Tips voor een aansprekende gastblog

  • Wees waardevol voor de lezers: geef tips of oplossingen waar zij ECHT iets aan hebben.
  • Je blog hoeft echt geen lang verhaal te zijn. Een kortere tekst voldoet ook prima.
  • Onderdruk de neiging om in de blog de loftrompet over je eigen bedrijf te blazen. Dat werkt in dit verband volledig averechts. De promotie moet komen van jouw kennis en expertise!

Interesse?

Kom je al op stoom bij de gedachte? Stuur dan een e-mail naar Gerard Voshaar met je eerste blogidee!