12 juni 2025 | Dossier: Ledennieuws,

HelloPets viert 10-jarig bestaan

In mei vierde HelloPets zijn 10-jarig jubileum. Het bedrijf uit Capelle aan den IJssel, bekend van de merken WOOOF en Hayes Brothers, groeide in een decennium uit van nieuwkomer tot vaste speler in honden- en kattenvoeding.

Sinds de start in 2015 houdt HelloPets vast aan één principe: het kan anders. Volgens directeur Ivan Deceuninck koos het bedrijf daarom voor directe levering van fabriek tot voerbak. Dat maakt het makkelijker, leuker en voordeliger voor de klant.

Teamreis naar Italië

De jubileummaand werd gevierd met een teamreis naar Italië. Voor de medewerkers een moment van verbinding en terugblik op tien jaar ontwikkeling. Ook wordt er uitgekeken naar de volgende 10 jaar.

Vooruitblik

Met een duidelijke visie, sterke merken en een groeiende internationale klantenkring kijkt HelloPets vooruit. Niet alleen naar verdere groei, maar ook naar innovatie binnen de huisdierenbranche. Of het nu gaat om brokken, snacks of service: het bedrijf blijft inzetten op beter, eerlijker en met plezier ondernemen.