15 januari 2018 | Dossier: Kennisdagen, Klanten

[Online workshop] 5 tactieken voor trouwe(re) klanten

Wist je dat een nieuwe klant binnenhalen je 6x zo veel kost als een bestaande klant behouden? Anders gezegd: als jij je bestaande klanten váker naar jou toe weet te trekken, zorg je op een snelle en goedkope manier voor meer omzet. Maar ja, hoe zorg je voor dat soort trouwe(re) klanten? Dat leer je tijdens de online workshop ‘5 tactieken voor trouwe(re) klanten’.

Trouwe en loyale klanten...

Want tja, een bedrijf hebben waar klanten met liefde en plezier een blokje voor omrijden, dat wil jij vast en zeker ook. Met klanten die nergens anders willen kopen of een dienst afnemen dan bij jou. In de online workshop ontdek je op welke 5 manieren jij dat voor elkaar krijgt. Tijdens deze 2 uur durende workshop leer je:

  • of een spaarprogramma opzetten dé manier is om klanten vaker naar je zaak/bedrijf te krijgen.
  • hoe je een spaarprogramma op zo’n manier opzet dat het je meer succes oplevert.
  • welke tactiek je zonder ook maar één euro uit te geven helpt de band met je klanten te versterken.
  • hoe je het versterken van klantenbinding bij iedereen van je team een prioriteit maakt.
  • wat de simpelste (maar ook meest vergeten) manier is om te zorgen voor trouwe(re) klanten.

Gewoon thuis via je computer

Deze workshop vindt online plaats. Super handig, want dat betekent dat je de workshop (thuis of op je werk) vanachter je computer volgt. Wanneer je jezelf inschrijft, ontvang je begin maart een e-mail met een link naar een webpagina. Op het tijdstip van de workshop ga je naar deze webpagina, waar je een live videopresentatie volgt. Heb je vragen tijdens de workshop? Dan stel je deze gewoon via een chatbox.

En mocht je op het tijdstip van de workshop verhinderd zijn, dan heb je nog 2 weken de kans om de opname van de presentatie te bekijken. Kortom: makkelijker kunnen we het niet maken om nieuwe kennis op te doen!

Kooplust

Marian BekkersJe cursusleider in deze workshop is Marian Bekkers van Kooplust Retail Inspiratie & Advies. Marian schrijft en adviseert over hoe bedrijven hun klanten kunnen prikkelen om (meer) te kopen. Ze verzorgt ook een gastblog op de website van Dibevo.

Voor wie?

Eigenaren/bedrijfsleiders en medewerkers van dierenspeciaalzaken, tuincentra met dierenafdeling, dierenpensions, trimsalons, hondenuitlaatservices.

Datum en locatie

De workshop start op maandag 12 maart om 19.30 uur en duurt ongeveer 2 uur. Locatie: thuis of op je werk!