“Eerlijk is eerlijk: het werd tijd voor verandering. Van Riel Distripet/IPTS; twee namen voor één bedrijf. En dan ook nog Pet Products als merk en logo, het werd tijd voor een eenduidige naam”, zegt Guusje van Riel. “Dus we zijn op zoek gegaan naar een nieuwe naam. Beeztees werd het, en daar zijn we hartstikke blij mee.”
Rol van klanten
Guusje: “Maar dit was niet de enige reden voor een nieuwe naam. Het bouwen van een consumentenmerk is namelijk een van de belangrijke punten in onze strategie. Een gaaf merk voor de consument dat gaat zorgen voor voetjes over de (winkel)vloer. Een merk dat we samen met onze klanten groot willen maken. De rol van onze klanten is daarin heel belangrijk, want we zullen onze producten nooit rechtstreeks aan de consument gaan verkopen. Dat is ook waarom onze buitendienst de afgelopen weken veel energie heeft gestoken in het vertellen van het verhaal achter Beeztees.
- - -
Het volledige interview met Jacco Buijs, Guusje van Riel en Job van Riel is te lezen in het meinummer van het Dibevo-Vakblad.