25 januari 2016 | Dossier: Kennisdagen,

Workshop ‘Apetrots op je Facebook-advertentie’

Social media-workshop - voor iedereen die meer klanten wil trekken door te adverteren op Facebook

In Facebook-advertenties liggen flinke kansen om je bedrijf een boost te geven. Waarom? Je adverteert via dit social media-platform heel gericht naar je doelgroep: mensen die in de buurt wonen, van een bepaalde leeftijd, die je website al eens bezocht hebben, een bepaalde interesse hebben… en nog veel meer. Tegen welk budget dan ook. Klinkt goed, toch?

Is het ook. Alleen vergt het maken van zo’n advertentie wel wat kennis. Want er zijn zoveel mogelijkheden dat het makkelijk is om te verdwalen in het oerwoud aan opties. Tijdens de workshop ‘Apetrots op je Facebook-advertentie’ leer je daarom alle do’s & don’ts. Zodat jij na afloop apetrots bent op het resultaat van je advertentie! ;-)

De workshop

Tijdens deze 3,5 uur durende workshop leer je het volgende:

  • Het verschil tussen de diverse soorten Facebook-advertenties (en welke je juist WEL en NIET moet gebruiken).
  • De 10 meest interessante doelgroepen om advertenties aan te tonen.
  • De 2 stappen die je moet ondernemen na het plaatsen van je advertentie zodat je nog meer succes behaalt.

Aan het einde van de workshop maak je een actieplan voor je social media-kanalen voor de komende maanden.

Kooplust

Marian BekkersJe cursusleider in deze workshop is Marian Bekkers van Kooplust Retail Inspiratie & Advies. Bekkers schrijft en adviseert over hoe bedrijven hun klanten kunnen prikkelen om (meer) te kopen. Ze verzorgt ook een gastblog op de website van Dibevo.

Voor wie?

Eigenaren van dierenspeciaalzaken, dierenpensions, trimsalons, hondenuitlaatservices en tuincentra met dierenafdeling (max. één deelnemer per onderneming).

Datum en locatie

Maandag 4 april in Van der Valk Hotel Avifauna in Alphen a/d Rijn.

Programma

13.00 uur Ontvangst met koffie & thee
13.30 uur Start workshop
17.00 uur Afsluiting

Wil jij beginnen met het inzetten van Facebook advertenties? Of ben je al gestart, maar wil je leren hoe je er meer uithaalt? Schrijf jezelf dan in voor de workshop ‘Apetrots op je Facebook advertentie’!