Op 29 maart organiseert Dibevo samen met PR-specialist David Gribnau de workshop ‘Hoe kom je in de media! (en hoe blijf je eruit…)’. Een praktische kennismiddag waarin je leert hoe je zo succesvol mogelijk in de krant, of op de radio en tv kunt verschijnen.
Concrete PR-ideeën
Aan bod komen de vragen: Wat is nieuws? Hoe denken journalisten en welke trucs gebruiken ze? Maar ook: Wat vertel ik wel maar ook juist niet? Hoe kom ik aan de adressen van journalisten? En wat moet ik doen als ik een crisis heb en dit in de media dreigt te komen?
Na afloop van de training ga je naar huis met twee concrete PR-ideeën die je het komend jaar kunt gebruiken om zo je bedrijf op de kaart te zetten. Zodat je klanten weten waarom ze juist bij jouw bedrijf moeten zijn.
Gribnau Communicatie
De workshop wordt gegeven door David Gribnau, een PR-adviseur die zich heeft gespecialiseerd in mediarelaties. Gribnau is goed ingevoerd in de wereld van journalisten en weet precies welk type nieuws kans maakt op publicatie. Dit alles met het motto dat niet alleen het bedrijf, maar ook de journalist geholpen is met een goed verhaal.
Voor wie?
Eigenaren van dierenspeciaalzaken, dierenpensions, trimsalons, hondenuitlaatservices, tuincentra met dierenafdeling, groothandels, importeurs en fabrikanten. Let op: er geldt een maximum van één deelnemer per onderneming.
Datum en locatie
Dinsdag 29 maart in Van der Valk Hotel Leusden-Amersfoort
Programma
13.00 uur | Ontvangst met koffie & thee |
13.30 uur | Start workshop |
17.00 uur | Afsluiting |
Wil je op een succesvolle manier in de media verschijnen? Reserveer dan meteen je plekje voor de workshop!