13 februari 2013

Vervolgworkshop Twitter en Facebook

Vervolgworkshop Facebook en Twitter

Bent u al een tijdje bezig met Facebook en Twitter en wilt u er meer uithalen dan u nu doet? Dat kan! Dibevo organiseert tegen kostprijs een vervolgworkshop voor ondernemers die al een zakelijk Twitter-account en Facebookpagina runnen en de basisbeginselen onder de knie hebben.

Update 26-2-2013: inmiddels zijn alle cursusplaatsen voor deze workshop volgeboekt. De aanmelding is daarom gesloten.

Doel van de vervolgworkshop

Uw aanwezigheid op de social mediakanalen is prachtig, maar nu komt erop aan dat uw inspanningen echt iets op gaan leveren. Want dat is immers waarom u er aan begonnen bent!

Cursusleider Martine-Floor Bron zal u de gehele dag begeleiden en ervoor zorgen dat u met een flinke social media-voorsprong naar huis gaat. Vanzelfsprekend is de vervolgworkshop praktisch van opzet en gaat u meteen aan de slag met uw eigen Twitter-account en Facebook-pagina.

Locatie en datum

De vervolgworkshop vindt plaats op 4 maart in Van der Valk Hotel Breukelen.



Programma

09.00 uur ontvangst met koffie & thee
09.30 uur start vervolgworkshop Facebook
12.30 uur lunch
13.30 uur start vervolgworkshop Twitter
16.30 uur afsluiting

Kosten

De kosten voor de vervolgworkshop bedragen € 195,- per persoon.

Onderwerpen vervolgworkshop Twitter

  • Analyse van huidige tweets en aanbrengen van verbeteringen.
  • Acties opzetten en reacties uitlokken.       
  • Contact met uw doelgroep versterken.
  • Klantenbeheer via ‘Lijsten’ en ‘Online’ registratie.
  • Hashtags gebruik en onderzoek van effecten.
  • Ondersteunende software voor beheer, signalering, statistieken en enquêtes.
  • Het gebruik van links om video’s, foto’s en muziekfragmenten te delen..
  • Het meten van Return on Influence. (Meten welke invloed u heeft).
  • Praktijkvoorbeelden en demonstraties.

Onderwerpen vervolgworkshop Facebook

  • Doel en functie van een zakelijke Facebook-pagina.
  • Branding voor gevorderden en het organiseren van uw eigen community met ‘fans’.
  • Het maken van de juiste mix van doelgroepen.
  • Integreren van uw Facebook-pagina in de communicatiemix.
  • Contentstrategie: wat te schrijven, in welke frequentie en wanneer?
  • Hoe een succesvolle like & share actie op te zetten.
  • Hoe te adverteren op Facebook.
  • Praktijkvoorbeelden en demonstraties.

Aanmelden

Update 26-2-2013: inmiddels zijn alle cursusplaatsen voor deze workshop volgeboekt. De aanmelding is daarom gesloten.