De workshops van Marian Bekkers van Kooplust zijn vorig jaar zo goed gevallen en bevallen dat we in het voorjaar een extra workshop ‘Versterk je fysieke winkel’ organiseren. Het thema van de workshop is lekker duidelijk: hoe maak je als retailer met een fysieke winkel het verschil ten opzichte van online verkoopkanalen? En hoe zorg je voor extra toegevoegde waarde in je winkel?
Kooplust
Je cursusleider in deze workshop is Marian Bekkers van Kooplust Retail Inspiratie & Advies. Kooplust schrijft en adviseert over hoe een winkel klanten kan prikkelen om (meer) te kopen. Naast Kooplust schrijft Bekkers columns voor onder andere RetailActueel, RetailDenkers en Retail2020. Sinds januari 2014 verzorgt ze ook een gastblog op de website van Dibevo.
Ochtendprogramma: Keuzes maken in uw winkelconcept
Deze workshop helpt je te bepalen welke toegevoegde waarden bij je winkel passen, en hoe je je klanten een sterkere beleving kunt bieden.
- Waarom is het maken van keuzes belangrijk?
- Wat zijn de kernwaarden van je winkel?
- Kernwaarden: do’s and don’ts
- Hoe vertaal je je kernwaarden in de winkel?
Middagprogramma: Help je klant te kiezen
In deze workshop leer je hoe je je klant kunt helpen bij het maken van keuzes. Daarbij krijg je inzicht in het inspelen op bewust en onbewust koopgedrag. De workshop geeft antwoord op vragen als:
- Waarom is het belangrijk de klant te helpen bij het maken van keuzes?
- Hoe kan visual merchandising je klant helpen te kiezen?
- Hoe kan je assortiment de klant helpen kiezen?
- Hoe kan je verkoopteam de klant helpen kiezen?
Voor wie?
Ondernemers met een dierenspeciaalzaak.
Datum en locatie
Dinsdag 18 maart in Van der Valk Hotel Houten-Utrecht
Programma
09.30 uur | Ontvangst met koffie & thee |
10.00 uur | Workshop ‘Keuzes maken in je winkelconcept’ |
12.30 uur | Lunch (inbegrepen) |
13.30 uur | Workshop ‘Help je klant te kiezen’ |
17.00 uur | Afsluiting |
Update: Op dit moment is deze workshop geheel volgeboekt. Aanmelden is niet meer mogelijk.