31 maart 2021 | Dossier: Advertorial,

Interzoo.digital van 1 tot en met 4 juni 2021

A D V E R T E N T I E

Tijd om te netwerken en zaken te doen: van 1 tot 4 juni 2021 presenteren exposanten van over de hele wereld hun producten en diensten voor huisdieren online op het Interzoo.digital platform.

Interzoo digitaal

Van 1 tot en met 4 juni 2021 nodigt Interzoo-organisator WZF (Wirtschaftsgemeinschaft Zoologischer Fachbetriebe GmbH) de internationale dierenindustrie uit op Interzoo.digital. Vanwege de reisbeperkingen als gevolg van de Covid-19-pandemie, vindt ’s werelds toonaangevende vakbeurs voor de internationale markt voor dierbenodigdheden uitsluitend op internet plaats. Dit door WZF ontwikkelde innovatieve format biedt exposanten nieuwe diensten om hun bedrijf en noviteiten voor honden, katten, kleine zoogdieren, vogels, aquaristiek en terraristiek te presenteren, evenals oplossingen voor de paardensport, tuinvijver, petfood-technologie, winkelinrichting en IT-systemen. .

In tijden van fysieke afstand zal het nieuwe platform het mogelijk maken om klantcontacten te onderhouden, nieuwe business te zoeken en actuele trends in de sector te bespreken. Volgens WZF is een van de belangrijkste voordelen voor deelnemers aan een toonaangevende internationale vakbeurs de samenwerking met zakenpartners van over de hele wereld als voorwaarde voor het onderhouden van zakelijke relaties en voor netwerken.

Deze essentiële meerwaarde zal op de komende Interzoo.digital in een heel speciale vorm mogelijk worden gemaakt, omdat alle beursbezoekers zonder uitzonderingen efficiënt zullen kunnen netwerken op het online platform. Functies zoals de contactgegevens van alle gebruikersprofielen en de ‘Matchmaking-functie’ zorgen hiervoor. Zo kunnen geregistreerde gebruikers hun relatienetwerk inzien, beurscontacten en -vragen beheren en nieuwe contacten leggen.

Nieuwe digitale services voor exposanten en bezoekers

De speciale aanbiedingen van Interzoo.digital omvatten ook uitgebreide exposantenprofielen waarin bedrijven hun diensten en producten online kunnen presenteren met behulp van afbeeldingen, video's en documenten. Daarnaast is het mogelijk om producten op een aparte productdetailpagina weer te geven met meer informatie en gerichte contacten. Bedrijven kunnen ook een showroom of thematisch en trendgericht virtueel café opzetten; indien nodig zijn er ook exclusieve VIP-kamers voor geselecteerde zakenpartners beschikbaar.

In het entreegebied van het online platform kunnen vakbezoekers met één klik rechtstreeks naar een lijst met exposanten, het virtuele onderwerp en exposantencafés, het netwerkgedeelte of het ondersteunende programma van Interzoo.digital, dat wordt aangeboden als een live stream of video. Het is mogelijk om gerichte exposanten en producten te vinden via de zoekfunctie die in de lobby is geïntegreerd. Bovendien hebben gebruikers de mogelijkheid om favoriete bedrijven en producten als favorieten op te slaan, rechtstreeks in contact te komen met contacten via chat of videogesprekken en om beursafspraken te organiseren in hun online agenda.

Registreer nu voor Interzoo.digital