23 februari 2017 | Dossier: Ledennieuws,

Kras- en winactie Discus levert 30.000 unieke adressen op

Met een kras- en winactie in het najaar van 2016 heeft Discus 30.000 unieke klantadressen verzameld. In totaal werden 500.000 kaarten uitgedeeld. Doel van deze actie was niet alleen een betere online relatie met klanten opbouwen, maar ook het personaliseren van de communicatie met klanten.

Kras- en winactie bij Discus

Meer nieuwsbrieven

Discus gaat het komende jaar investeren in een toename van consumentnieuwsbrieven om Discus meer op de kaart te zetten en om herhalingsaankopen in de winkel te stimuleren. Dankzij deze adressen kan Discus de inhoud van de nieuwsbrieven beter afstemmen op de wensen en behoefte van de consument en zijn huisdier.

Hoofdprijs kras- en winactie naar Main Coons

Hoofdprijs

Dennis Kluin van Discus Flip Kluin uit Apeldoorn heeft deze week de hoofdprijs van de Discus kras- en winactie uitgereikt aan Monique de Haan uit Apeldoorn. De hoofdprijs bestond uit een waardebon van € 450,- en zal volgens Monique volledig besteed worden aan haar twee Main Coons: Puk en Dorus.