28 april 2015 | Dossier:

Nieuwe impuls voor ‘Pinnen, ja graag’-campagne

De Stichting Bevorderen Efficiënt Betalen gaat vanaf maandag 18 mei weer een nieuwe impuls geven aan de pincampagne ‘Pinnen, ja graag. Twee weken lang wordt de tv-commercial ‘Pinnen, ja graag’ uitgezonden.

Om het pinnen te stimuleren, kun je bij deze campagne aanhaken door het plaatsen van promotiemateriaal dat gratis is te bestellen via de website pin.nl. Er is een diversiteit aan materialen, variërend van stickers, posters tot kassabanddividers. Ook voor contactloos pinnen en retourpinnen is inmiddels promotiemateriaal ontwikkeld.

De Betaalwijzer

Alle ondernemers met een pinautomaat ontvangen in de tweede week van mei de Betaalwijzer, een magazine met informatie over de pincampagne. Hierin vind je ook ‘Pinnen, ja graag’-stickers en een flyer over contactloos pinnen.

Lees ook dit

Pinnen is veiliger dan cash betalen, maar het blijft opletten