20 oktober 2025 | Dossier: Ledennieuws,

Prins en Beeztees zetten klantbeleving centraal in inspiratietour

Hoe blijf je als fysieke winkel relevant nu klanten zich steeds vaker online oriënteren? Met die vraag organiseerden Beeztees en Prins Petfoods hun tweede inspiratietour, dit keer rond het thema ‘De toekomst van klantbeleving’.

Inspiratietour Prins & Beeztees

Directie- en managementteams uit de tuin-, dierenspeciaalzaak- en online retailwereld kwamen samen om te leren over nieuwe vormen van klantcontact, technologische innovaties en veranderend consumentengedrag. Tijdens de dag presenteerde CM.com voorbeelden van hoe AI en data kunnen helpen bij persoonlijker klantcontact. Ook bezochten deelnemers bedrijven als Rituals, Coolblue en Gianotten-Mutsaers om te zien hoe deze merken online en offline beleving combineren.

Het slotbezoek aan First Impression liet zien hoe audiovisuele technologie merkverhalen tot leven kan brengen. De inspiratiedag onderstreepte het gezamenlijke doel van Beeztees en Prins: ondernemers in de huisdierenbranche helpen om toekomstgericht te blijven door kennisdeling, samenwerking en innovatie.

Wil je meer weten of aansluiten bij een volgende inspiratietour? Neem dan contact op met Beeztees of Prins Petfoods.