02 maart 2015 | Dossier:

Prins Petfoods wint Retail Award 2014

Prins Petfoods wint Tuinzaken Retail Award

Prins Petfoods heeft de Retail Award Dierenartikelen 2014 van Tuinzaken gewonnen, het vakblad en portal voor ondernemers in de tuinbranche. “Prins Petfoods is een transparant bedrijf dat in een competitieve branche – honden- en kattenvoeding – in de breedte kwaliteit levert”, zo oordeelde de jury.

Openheid

Tuinzaken roemt ook de openheid van Prins. Zo krijgen consumenten regelmatig de kans om in de fabriek in Veenendaal te komen kijken. ‘Zelfs tegenover de Keuringsdienst van Waarde gaven ze openheid van zaken en deze was positief”, aldus het juryrapport.

De in totaal acht Retail Awards 2014 werden uitgereikt tijdens het Tuinzaken Garden Retail Experience Gala. Prins was winnaar in de categorie ‘dierenartikelen’.

Sales manager Marlou Mulders van Prins is blij met de onderscheiding. “Meer dan vijftig jaar geleden zijn we begonnen met geperste voeding en dat is nog steeds onze core business. Onze producten bevatten uitsluitend 100% natuurlijke ingrediënten en we zien dat deze trend zich in de huidige markt doorzet.”

Op de foto: Marlou Mulders van Prins Petfoods neemt de Retail Award in ontvangst.