Ieder jaar organiseert Prins Petfoods een goede doelenactie. Voorgaande jaren kon het publiek stemmen op hun favoriete goede doel. De goede doelen met de meeste stemmen werden in het zonnetje, of beter gezegd: in de brokjes gezet. Dit jaar doet het familiebedrijf uit Veenendaal het anders. Nu geeft Prins 2000 kilo honden- en/of kattenvoeding weg, verdeeld over drie asiels of opvangen. Een stemactie moet uitewijzen wie dat precies gaan worden.
Opvangen en asiels kunnen een video insturen en laten zien waarom zij het verdienen om ‘in de brokjes’ gezet te worden. De leukste, origineelste en/of meest hartverwarmende video's worden door een jury van Prins-collega's geselecteerd. Vervolgens kan het publiek stemmen op hun favoriete video en/of goede doel.
Video maken
Heb jij of werk je bij een asiel of opvang en wil je in de brokjes gezet worden door Prins? Laat in een korte video van max. 30 seconden zien waarom jouw asiel of opvang het verdient en deel deze op je eigen Facebook- of Instagramaccount. Tag @prinspetfoods en gebruik de hashtags #prinsgoededoelenactie en #prinspetfoods. Deelnemen kan tot en met woensdag 4 december 2019.
Stemmen maar!
Maandag 9 december maakt Prins via zijn website en social media de vijf genomineerden bekend. Tot en met woensdag 18 december kan er gestemd worden op de goede doelen. Maandag 23 december 2019 maakt Prins de winnaars bekend.
Voorwaarden en deelnemen
Voor deze goede doelenactie gelden actievoorwaarden. Een asiel of opvang moet bijvoorbeeld gevestigd zijn in Nederland.