21 september 2011 | Dossier:

Radiocampagne rondom Dierendag van start

Winkelposter DierendagIn aanloop naar Dierendag starten het HBD en Dibevo het vervolg van de radiocampagne voor dierenspeciaalzaken. Bij de dierenspeciaalzaak kan de consument niet alleen terecht voor deskundig advies, service en een ruim assortiment, het is ook leuk om naar de dierenspeciaalzaak te gaan. Dat is de boodschap van de campagne.

Drie themaweken

De radiocampagne draait dit najaar om drie thema’s: Dierendag (27 september t/m 4 oktober), aquaria (5 t/m 11 oktober) en mezen- en vetbollen (28 november t/m 3 december). De drie themaspots zijn in deze weken veel te horen op de landelijke radiozenders Sky Radio, Q-Music en 100% NL.

Profiteer van de buzz rondom de radiocampagnes en organiseer ook acties in uw winkel. De thema’s zijn daarbij een mooie kapstok. Denk aan een demonstratie, een verkoopactie met aanbiedingen, maar u kunt ook iets uitdelen aan uw klanten.

Winkelposter ‘Bij ons is het elke dag Dierendag’

Inmiddels hebben alle dierenspeciaalzaken een opvallende winkelposter met de slogan ‘Bij ons is het elke dag Dierendag’ ontvangen. Het leuke is dat u de poster na Dierendag gewoon kunt laten hangen.

Huis-aan-huisbladen

Behalve radiocommercials zijn er ook kant-en-klare themapagina’s voor huis-aan-huisbladen ingezet. Leuke en informatieve verhalen, tips en weetjes informeren consumenten over huisdieren en huisdierenverzorging en stimuleren nog eens extra om naar de dierenspeciaalzaak te gaan.