De Nederlandse dierenspeciaalzaken hebben Royal Canin voor het tweede achtereenvolgende jaar als beste leverancier beoordeeld binnen de categorie Pet Specialty. Dit blijkt uit onafhankelijk onderzoek uitgevoerd door Advantage Group. Hierbij beoordeelden handelspartners de prestaties en samenwerking met verschillende leveranciers op onderwerpen als Strategic Alignment, Category Development, Consumer Marketing en Supply Chain.
“Werken aan een betere wereld voor katten en honden. Dat doen we graag samen met onze partners, waarbij we streven naar een continue verbetering van de samenwerking”, vertelt Esther Uijen, Sales & Marketing Director Retail bij Royal Canin. “Het doet ons goed terug te krijgen uit de Advantage Group Survey dat deze inspanningen opgemerkt worden en hun vruchten afwerpen. Zeker in een jaar waarin corona zowel ons als onze klanten voor diverse uitdagingen stelt.
We zijn blij met de erkenning en de waardevolle feedback van onze klanten. We kijken dan ook uit naar het nog verder versterken en uitbreiden van de samenwerking.”
Over de Advantage Group Survey
Het Advantage Group Survey, uitgevoerd door Advantage Group, is een onafhankelijk jaarlijks onderzoek naar de prestaties en samenwerking tussen leveranciers en retailorganisaties in onder andere Pet Specialty Retail.