8 mei 2018 | Dossier: Kennisdagen, Klanten,

Dibevo/Google-workshop ‘Meer klanten trekken met je website’

Wil jij meer klanten bereiken via je website of wil je je bedrijf beter online zichtbaar maken? Kom dan naar de workshop ‘Meer klanten trekken met je website’ die Dibevo in samenwerking met Google organiseert.

Google-workshop

Inhoud van de workshop

In de workshop bestaat uit twee delen: Hoe ziet de klant jouw website? en Een goede website: wat is dat eigenlijk?

Hoe ziet de klant jouw website?
In het eerste deel van de workshop leer je het belang van online aanwezigheid begrijpen en hoe je met een goede online aanwezigheid meer klanten kunt trekken.

Wat gaan we bespreken?
• Wat is een klantreis en hoe ziet deze eruit?
• Wie is die huisdiereigenaar die jouw site bezoekt en welke informatie kun je daaruit afleiden?
• Hoe kun je de huisdiereigenaar online op het juiste moment met de juiste boodschap benaderen?

Een goede website: wat is dat eigenlijk?
In dit deel van de workshop vertellen we hoe je je klanten nog beter kunt helpen door rekening te houden met de kenmerken van een ‘goede’ website.

Je leert:
• wat de kenmerken van een goede website zijn;
• hoe je je website op een smartphone net zo effectief maakt als op een computer;
• hoe je informatie over je bezoekers kunt gebruiken om je website te verbeteren.

Je trainer: Evelien Schrijver

De workshop wordt gegeven door Evelien Schrijver, een communicatiespecialist die bedrijven al jaren helpt en adviseert om hun klanten persoonlijk, direct en op het juiste moment te benaderen met krachtige en effectieve digitale communicatie. Hierbij neemt ze de informatie die de eigenaar of bedrijfsleider vaak al in huis heeft, als vertrekpunt. Doel van dit alles is traffic en conversie. De kassa moet rinkelen!

Voor wie?

Voor dierenspeciaalzaken, dierenpensions, tuincentra met dierenafdeling, trimsalons en honduitlaatservices die meer klanten naar de bedrijfswebsite willen trekken. De workshop is vooral geschikt voor bedrijven die online nog een slag te maken hebben.

Datum en locatie

Maandag 4 juni in de tijdelijke Google Digitale Werkplaats op locatie Bijlmerplein 97, Amsterdam-Zuidoost

Programma

13.00 uur Ontvangst met koffie, thee, iets lekkers
13.30 uur Start eerste deel workshop: Hoe ziet de klant jouw website?
14.45 uur Pauze
15.00 uur Start tweede deel workshop: Een goede website: wat is dat eigenlijk?
16.00 uur Mogelijkheid tot coaching/netwerken onder het genot van een borrel(hapje)
17.00 uur Afsluiting