De Gebarenbibliotheek van MKB Toegankelijk heeft in Londen goud en brons gewonnen bij de uitreiking van ‘The International Content Media Awards 2022’. Met de online Gebarenbibliotheek wil de ondernemersorganisatie ondernemers stimuleren en activeren om hun bedrijf toegankelijk(er) te maken voor dove of slechthorende mensen.
De MKB Toegankelijk Gebarenbibliotheek heeft goud gewonnen in de categorie ‘Best Content Within Media Relations’ en brons in de categorie ‘Best Video – Series’. De jury van de CMA roemt het project van MKB-Nederland om zijn toegankelijkheid en onmiddellijke toepasbaarheid voor ondernemers. Het idee om ondernemers met korte video’s te leren communiceren met klanten met een auditieve beperking, noemt de jury zowel innovatief als behulpzaam.
De internationale Content Marketing Association (CMA) beloont jaarlijks de beste contentmarketingcampagnes, strategieën, teams en individuen die werkzaam zijn in de contentindustrie. De internationale prijzen stellen een hoge standaard voor hoe content er over de hele wereld uitziet.
De Gebarenbibliotheek is hier te bekijken.