31 augustus 2021 | Dossier: Bedrijfsvoering, Ledenvoordeel,

Schakel Dibevo op tijd in!

Veel leden die om wat voor reden dan ook kampen met een probleem, kloppen in een (veel) te laat stadium bij Dibevo aan voor hulp. Het kalf is zogezegd nog niet verdronken, maar het scheelt niet veel. Doe dat niet! Schakel ons in als je bij wijze van spreken het kalf naar de put ziet lopen. Hoe eerder je bij ons aanklopt, hoe beter we je kunnen helpen.

 

Over Dibevo-Desk

Voor iedere afzonderlijke vraag die je als lid bij ons neerlegt, reserveren we twee advies- en bijstandsuren. Dus als je elk jaar 10 vragen bij ons neerlegt, dan komt dat neer op 20 uren aan advies. Uiteraard gebruiken daar geen stopwatch voor.

Maar soms is een probleem of vraagstuk zo groot, of een proces zo complex, dat we daar een flink aantal uren in moeten steken. Voor die gevallen is er Dibevo-Desk. We gaan dan volledig mee in het proces totdat er (zicht op) een oplossing is. Voor die extra tijdsinvestering vragen we een vergoeding waarvoor je van tevoren een offerte ontvangt.

Meer weten? Kijk dan op de pagina Dibevo-Desk.